از کارنامه تا برنامه

افتتاح سامانهٔ ۱۳۷

سوّم دی‌ماه ۱۳۸۴

۱۳۷، شماره تلفن ۳ رقمی ساده‌ای است که متعلق به شهرداری تهران بوده و تمام شهروندان محترم تهرانی می‌توانند برای تقاضای خدمات و یا اعلام درخواست در تمامی حوزه‌های اجرایی مربوط به شهرداری با آن تماس بگیرند.

۱۳۷ در سال ۱۳۷۹ به صورت یک صندوق صوتی پیام‌گیر ایجاد گردید و در سال ۱۳۸۴ با توجّه به گسترش درخواست‌های مردمی، با بکارگیری دانش فنّاوری اطّلاعات جایگزین روش‌های قبلی شده و به تدریج از مرکز ارتباطات مردمی به مرکز هدایت، کنترل و ساماندهی نیازها و معضلات شهری تحت عنوان «مرکز سامانهٔ مدیریت شهری ۱۳۷» ارتقا یافت. سامانه ۱۳۷ تلاش می‌کند از راه برقراری ارتباطی آسان و یکسان، مشارکت شهروندان را جلب نماید. لذا دریافت نیازها و خواسته‌های مردم از مجموعه شهرداری با توجّه به آگاهی آن‌ها نسبت به خلأهای موجود در سطح شهر و انتقال آن به مسؤولین ذی‌ربط، مهم‌ترین رسالت مرکز سامانه ۱۳۷ محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا