از کارنامه تا برنامه

افتتاح سامانهٔ نظارت همگانی ۱۸۸۸

بیست و ششم اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۵

این سامانه به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر مدیریت شهری و در مسیر تحقق سلامت اداری با شعار محــــوری «شهروند مـسئول، مدیر پاسخگو» آغاز به کار کرد. به منظور اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی، مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران در۲۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی شد.
سامانه ۱۸۸۸ بعنوان تنها درگاه متمرکز دریافت پیام شهروندان (در چهار قالب: انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر) از عملکرد کارکنان و مدیران، طرح‌ها و برنامه‌ها و فرآیندهای انجام کار در همه سطوح شهرداری می‌باشد.
شعار محوری «شهروند مسئول، مدیر پاسخگو» و تلاش برای ارتقاء سطح مشارکت معنادار شهروندان همواره سرلوحه این نهاد نظارتی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا